Hae tästä blogista

perjantai 6. elokuuta 2010

Valtakuntani mun

Elikkä kuvia mun huoneesta. Olen niin innokas sisustamaan, että kokoajan on joku projekti menossa, ei siitä meinaa tulla loppua ollenkaan. Mutta parasta sisustamisessa onkin se tekeminen ja se kun katsoo sitten omaa kädenjälkeään. Nää kuvat on jokunen kuukausi sitten otettuja (no okei, puolisen vuotta sitten...), ja nyt mulla on vaihtunut jo koko järjestys. Meillä on vaan yläkerta nyt remontissa, ja se ei nyt ihan näillä nurkilla tule valmiiksi, niin teen tän postauksen nyt. Sitten kun remontti on tehty, postailen ''uudesta'' (=uudistuneesta) huoneestani.

Mutta nyt niihin kuviin:

Pikkusen pimeä kuva, mutta idean saa varmaan. Semmonen.

Tuo kaappi, jonka laitoin ikäänkuin sängynpäädyksi, on vanha patakaappi.
Huomaa mun kirjahylly-systeemit! :) Ne on peräisin Arlandan lentokentältä ja musta nerokkaat. Seinässä on siis kiinni sellanen metallinen ''hylly'', kapea ja pieni, joka menee kirjan alakannen sisään. Niin näyttää että kaikki noi kirjat vaan leijuisi ilmassa! Designia, eikö?

Hei, olen Katariina ja olen addiktoitunut tyynynpäällisiin. Omistan  niitä liikaa. Varsinkin tuo musta nahkainen, aijai, se on ehdoton lempparini.

(Raidallien IKEA:sta, seinän värinen Vallinan, K-Raudasta ja tuo valkoinen jostain. Se pyöri ympäri kotia, joten päätin laittaa sen tuohon. Lakanat IKEA:n - päiväpeittoa ei tarvita kun lakana jo itsessään näyttää hämäävästi siltä, kätevää! Seinämaali Tikkurilan Taika -maalia, ihanaa helmiäistä väriä!)


Talvella paksu verho, kesällä tarkenee kokonaan ilman. Tuo lasinen pömpeli (maljakoksi tai ruukuksikin voi kutsua) suojaa kätevästi kynttilän liekiltä.
Kekkasin, että tuolin alla oleviin tukipuihin voin laittaa lehteni, ja kas, siinä on lehtiteline!
 Ja tuota... Nuo kaktukset ja aloe ovat jo siirtyneet autuaammille metsästysmaille...  Rauha heidän muistolleen. (Eikun hei! Kyllä tuo vasemmanpuoleinen on vielä elossa! Hahaa!)

Sen nimi on Manolo. Niinkuin Blahnik. (Joo joo, kukaan ei anna kasveilleen nimiä...Mutta se oli yhdessä vaiheessa Vuittonin pikkuboxien vieressä ja katsoi minua niin syyttävästi, että olihan sille pakko antaa nimi, eikös?)


 Pöytä, talja, rahi (johon voi ahtaa kaiken roinan, kun ei jaksa siivota), laatikko pöydällä (kts. edelliset sulut) ja kivanmallinen lamppu. Mä mietin, että miltä se näyttää, mutta se näyttää vaan lampulta.



Kirjat siististi lattialla. Tuon paperipussin olemiseen tuossa on tasan yksi syy. Ja sen voi lukea edellisen kuvan suluista.

Mutta nyt mä lähden ulos, eihän auringonsäteitä voi hukkaan heittää!

4 kommenttia:

  1. vaiha fontti, kamala. ja toi tausta ei kauheen nätti myöskään ole, jotain kirjoja ? näytti ihan suht kivalta blogilta muttei jaksanu lukea ku nää ärsytti nii paljon

    VastaaPoista
  2. Jaha, vai olet sitä mieltä :) Minusta nuo kirjat ovat hauskat, kuten tämä fonttikin, mutta katsotaan, jos teen ulkoasuun muutoksia lähipäivinä.

    VastaaPoista
  3. Olipas kiva postaus :) Ihanan raikas ja yksinkertainen sisustus miellytti silmääni oikein kovasti. Ja erityisesti tykkäsin myös tuosta nahkaisesta tyynynpäällisestä ;)

    VastaaPoista