Hae tästä blogista

maanantai 9. elokuuta 2010

Karkkipäivää!

Huhhuh, kun on ollut kuuma! Nyt onneksi vähän hellittää ja minulla on jopa jalo pyrkimys lähteä lenkille tänään. Eilen oli koko päivän niin kuuma, että hulluksihan siinä olisi tullut, jos olisi silloin lähtenyt kipittämään.
Mutta en nyt rupea jaarittelemaan liikaa, joten kuvia pukkaa.

Helteisen iltapäivän menyy. Noita yrttejä en tosin ihan vielä syönyt. :)

Kova ois tavoite lukea englanniks. Sitä toteuttaessa...



Henkkassa ja Maukassa käydessäni mukaan tarttui neljä varsin suloisen väristä kynsilakkaa. Hintaa kullakin vain 95 snt!
Kuva http://staypolished.com/yahoo_site_admin/assets/images/4241643_thumbnail.14164702_std.jpg

 Tää on niin siis tää perus blogi-kuvakulma... No koitan käyttää mielikuvitusta ens kerralla.
Ja luetellaampa perään mistä mikäkin on peräsin:
laukku Vuitton, farkut Gina Tricot, kengät löytö kirppikseltä ja pusero Objectin. (Se ei nyt kyllä näy kunnolla.) Noissa kengissä oli sellaset remmit nilkan ympärillä, mutta mua rupes hertsaamaan liika sellanen ''olen tyttö 4 vee'' -look ja tartuin saksiin. Hyvin pysyy jalassa noinkin.


Joo. No tota. Mä olen ra-kas-tu-nut Helsingin keskustaan. En niinkään niihin kauppoihin, vaan kaikkiin ihaniin Jugend-taloihin ja kauniisiin puistoihin. Ja mä käyn siellä pyörimässä aina kun vaan aikaa heltiää. Onneks mulla on sellanen ihana ystävä, joka on samaa mieltä - ja kuinka ollakaan, niin me päädytään samaan paikkaan samaan aikaan. (Ei vaan ois kännykällä mitään tekemistä tän asian kanssa...?)

XXX,
Katariina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti