Hae tästä blogista

maanantai 20. syyskuuta 2010

Takki valmis!

Vihdoin sain tämän valmiiksi, ja voi kuinka olen tyytyväinen! Sen lisäksi että Modan kaava oli valmiiksi hyvä, ettei tarvinnut kaavoitella uudelleen, kangas oli vielä kivempaa kuin mitä siltä pelkkänä kankaana odotin! Niin, ja raglanhihat in action:

Armaani, takkiseni. Armaani tai Armani, kangas on samaa mitä Armani tilaa. Näin sano Eurokankaan myyjä ja ei ole mulla vaikeuksia sitä uskoa - ihan uskomattoman laadukasta! Ja kaiken lisäksi se oli ihan normaalin hintaista, takille nappeineen ja vuorikankaineen hintaa tuli vähemmän kuin H&M:llä nyt myynnissä olevat villakangastakit. Ihme!
Rennompi tuollain auki...
Noita tikkauksia mä värkkäsin kuulkaa kauan. Mutta kannatti! Ensimmäinen villakangastakki tehty :)
Ja miettikää tota nahkahanskojen ja Mulberryn ruutuhuivin kaa... Kaveriks vielä ratsastussaappat, ni avot!
Mitäs tykkäätte?

11 kommenttia:

  1. Ei herrajumala sä oot taitava! Oikeesti, mä en ikinä pystyis tohon :D sun on pakko mennä Muodin Huipulle- ohjelmaan, siis jos se viel tulee Suomeen! Olisko ehkä vähä siistii? ;DD

    VastaaPoista
  2. osaispa ommella yhtä hyvin. ootko itse ihan oppinu ?

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos kummallekin! Ompelun minulle on opettanut lähinnä äitini ompelemalla itse ja siinä samalla neuvomalla mulle. Itse kokeilemalla ja erehtymällä oppii myös yllättävän hyvin ;) Mutta olen siis ommellut ihan niin pienestä kuin vaan neula pysyi käsissä, eli oisko ollu joku 3-4v, joten harjotusta on tullut aika paljon :)

    Ja Muodin huipulle ois niiiin huima juttu! Ois vähän siistii!

    VastaaPoista
  4. miiiiten joku osaa? oikeesti. alan tilaamaan sult vaatteit :DD
    ja hei muistuta mulle niist kuvist mitä pitää ottaa sit joskus ku sul on kamera mukan, en oo ite yhtää muistanu eilen enkä tänää :(

    t. et ikinääää arvaa kuka <3

    VastaaPoista
  5. Joo, en ikinä arvaa kuka :)

    Kiitti kovasti! Ja kiitos kuvista myös tänään ;)

    VastaaPoista
  6. haha toi on niiii hieno =) ja näytti kivalt myös sun päälläs ;D

    VastaaPoista
  7. Kiitoksia kovasti, kiitos kiitos! :)

    VastaaPoista
  8. Voi vaude!! Ennen kun luin mitään, ja näin vaan kuvan ni aattelin, että mun on pakko saada tiedää mistä oot ostanu ton..ja voi ei, sehän on ihan uniikki! Olet tosi taitava. Mulla ei riittäis kärsivällisyys, eikä varmaan taidotkaan. Toi oli varmaan aika monimutkanen tehdä. Upea takki! :)

    VastaaPoista
  9. Voi kiitos kovasti!
    Minä todella rakastan ompelua ja suunnittelua niin paljon, että nautin täysillä koko ajasta kun ompelen :)

    Kiva kun kommentoit!

    VastaaPoista
  10. Vautsi vau ! Hienolta näyttää ja oon vieläkin ihan hämmästynyt että olet tehnyt näin hienon takin ! :)

    VastaaPoista