Hae tästä blogista

keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Kokeet ohi!

Vitsi mikä helpotus, koeviikko ohi! Sinne meni, suoritettu! Tähän fiilikseen tiiän ihan parhaan kuvan, joka mulla on ollut koneen taustakuvana tsemppaamassa. Ja se tulee tässä.




Aah, unelmieni paikka, Lontoo! Vilkas ja tunnelmallinen suurkaupunki! 
(Jossa muuten parasta brittiaksentti ja kulttuuri!)
Siis sillä tavalla tsemppaamassa, että mun suuri unelma ois muutta Lontooseen joskus (ainakin opiskelemaan), ja se jos mikä kannustaa opiskelemaan kunnolla!

Kuva: http://news.jasonhawkes.com/news/London.6.8.2007-464.jpg

2 kommenttia:

  1. Jaamme unelman. Mä oon niin lähössä opiskelemaan lontooseen ja sit muutan sinne. piste. :D

    VastaaPoista
  2. We share a dream, that's right! Minä myös!! (Vaikka tooooosin oishan sitä Euroopassa muitakin kaupunkeja. Mutta kaupungissa aion asua!)

    .)

    VastaaPoista